خنثی سازی ترور سیدحسن نصرالله
یادداشتهای قاصدک
اجتماعی
درباره وبلاگ


در کتابی خواندم که میزان فرزانگی و فهم و درک انسانها بر دو عامل استوار است ؛ گفتن سخنی دلنشین و پسندیده و داشتن دلی سخن پذیر. دوست عزیز به وبلاگ یادداشتهای قاصدک خوش آمدید . مطالب وبلاگ من در خصوص سایبر و امنیت رایانه , مسائل اجتماعی و مذهبی خواهد بود . سعی خواهم کرد که با بیان مطالب متنوع , وبلاگ جذابی را خدمتتان ارائه کنم . ترجمه هایی که در این وبلاگ مطالعه میکنید بیانگر دیدگاههای نویسنده وبلاگ نیست . از این که لحظات گرانبهایتان را صرف بازدید از وبلاگ من می کنید متشکرم . هرگونه استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است . بنا به دلایلی تصمیم گرفتم که آدرس وبلاگمو از sorushafshar.blogfa.com به آدرس جدید mydandelions.loxblog.com تغییر بدم . و از این به بعد مطالبم رو در این آدرس منتشر خواهم کرد .
آخرین مطالب
نويسندگان

منابع آگاه لبنانی دیروز چهارشنبه مصادف با روز عید قربان، از کشف و خنثی سازی طرح توطئه ترور سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، در منطقه الضاحیه بیروت، خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بنابراین گزارش، یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در تقاطع المریجه، المعموره در بخش داخلی الضاحیه، مستقر و آماده انفجار بود‌. پیش از این اعلام شده بود سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، قرار است وارد این منطقه شود و  به مناسبت عید سخنرانی کند‌.

اخبار رسمی فاش شده در لبنان حاکی از آنست که تروریست‌ها قصد داشتند با جاسازی مقادیر فراوانی مواد منفجره در این خودروآن را در این منطقه پر جمعیت که در آوریل گذشته نیز شاهد انفجار بزرگی بود، منفجر کنند.

منابع امنیتی تصریح کردند شماری از شهروندان لبنانی عصر دیروز به این خودرو ‌پارک شده مشکوک شدند و نیروهای ارتش لبنان را از وجود آن مطلع کردند، نیروهای لبنانی‌ پس از محاصره محل، اقدام به خنثی سازی مواد منفجره موجود در این خودرو کردند‌.

به گفته منابع امنیتی لبنانی دست کم یکصد کیلوگرم مواد منفجره در این خودرو جاسازی شده بود و درصورتی که منفجر می‌شد بخش‌های گسترده‌ای از مناطق اطراف را ویران می‌کرد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها